Senin, 12 Oktober 2015

Labing barato abang Bus Jogja - Yogyakarta labing barato Car Rental

Labing barato abang Bus Jogja - Yogyakarta labing barato Car Rental
Bag-ong-aw alang sa bus abang jogja barato ug kasaligan? Ako rekomend kaninyo nga billatransport. Billatransport sakyanan ug bus abang kompaniya sa kasaligan, kasinatian ug sa pagtubag sa tanan nga kliyente nga mga pangutana kaayo mahigalaon ug nice ug pagpuasa.

Unsa ang bus? Definition sumala sa https://id.wikipedia.org/wiki/Bus dako ligid sakyanan, nga gigamit sa pagdala sa mga pasahero sa dako nga natapok. Ang termino nga bus ang nakuha gikan sa Latin, omnibus, nga nagkahulogang "(sakyanan stop) sa tanan (paghunong)".

Kasaysayan embryo bus kon ang motorista-ilis sa mga kabayo ingon sa usa ka paagi sa transportasyon sa mga 1905. Niadtong panahona, nga gitawag sa mga motor omnibus autobus. Hangtud karon, Pransiya ug sa UK sa gihapon sa paggamit sa termino. Omnibus unang gipalihok sa Estados Unidos. Sugod sa usa ka dalan nga mitabok Broadway sa New York sa 1827. Ang usa ka tawo nga ginganlan si Abraham Brower, ang unang tag-iya sa negosyo.

Ang labing importante nga pag-uswag diha sa omnibus mao ang usa ka dalan nga sakyanan. Ang unang kabayo-inibut nga dalan sakyanan. Ang kalainan mao ang presensya sa puthaw nga babag nga gibutang sa tunga-tunga sa dalan. Ang mga ligid sa dalan sakyanan usab nga gihimo sa puthaw, nga gihimo sa ingon nga paagi aron dili ang kadaut sa rail. Ang unang dalan sakyanan naglihok sa Browery Street, New York. Juan Manson nga gipanag-iya ug naghimo sa usa ka Ireland kaliwat nga si Juan Stephenson.

Sa una, ang mga bus merupakana kabayo-inibut nga sakyanan, unya sugod gikan sa 1830 alisngaw-powered bus nagsugod didto. Uban sa mga panahon, ang conventional makina-powered bus mao ang pagmugna sa mga electronic trolley bus nga naglihok uban sa usa ka hugpong sa mga alambre nga anaa sa pipila ka mga dapit sa dakong natapok. Bus-powered nga mga makina sa unang mipakita inubanan sa sa pagpalambo sa sa sakyanan. Human sa unang makina-powered bus sa 1895, sa nagkalain-laing mga modelo sa mga naugmad diha sa mga 1900, hangtud sa katapusan sa usa ka kaylap nga matang sa bus mao ang tibuok nga gikan sa 1950. Ang bus nahimong popular sa unang bahin sa ika-20 nga siglo tungod sa Gubat sa Kalibotan I. Niadtong panahona, ang kadaghanan sa mga rail nagpasabut nga gigahin alang sa mga panginahanglan sa mga gubat, ug tungod sa paglungtad sa mga pribado nga mga sakyanan, mao nga kita kinahanglan nga sa uban nga mga paagi sa transportasyon nga dad-on sa daghang mga pasahero.

Sa pagkakaron, bus sa Indonesia gibahin ngadto sa mga nagkalain-laing mga kategoriya, base sa gidak-on, nga grado, matang, ug laing. Adunay tulo ka mga matang sa mga bus nga base sa gidak-on, dako nga bus, medium bus ug gagmay nga mga bus. Samtang base sa kasamtangan nga klase ekonomiya sa klase, sa negosyo rs, ac negosyo, executive, ug super executive. Ang division gibase sa niini nga klase nga gitinguha sa mga pasilidad nga gihatag sa bus.

Model Type Bus, sa taliwala sa uban:
Tourista
Tourista nga pinaagi sa Sama sa usa ka sakyanan nga lawas. motan-aw sama sa Kabilin Sky SR-1. sa atubangan sa mga suga nga nagpakita sa nasud sa kawayan kurtina ug tubig intercoolernya kamo masayud kon unsa kini mao nga cool. walay baso diha sa kiliran sa super-halapad, maayo kaayo alang sa medium bus. ug likod nga mga suga sa usa ka kurba nga sama sa usa ka tipikal nga European scorpionking.

Luxobuss
Kini nga mga luxury bus sa makausa, mao nga si Luxobuss. Restu Ibu bus artipisyal nga lawas sa kini nga disenyo mao na futuristic. Jetbus susama sa atubangan, apan ang mga itom nga mga suga. ang kilid sa mga bandana nga gilakip sa lawas. unya sa likod sa lawas sa pagsagop sa Celsius sa Rahayu Santosa.

Transformers
tinuod ako wala mahibalo sa iyang ngalan, apan mga higala moingon niini pagkayabag bus transformer ngalan. nga gihimo sa lawas sa Indo Tulo ka Buana gipamubo ITB, kini mao gayud ang magtutukod karoseri 3 ITB alumni major sa industriya engineering. Okay, pabugnawan design bangeet. headlight naghandag, ang kurba sa lawas nagtuybo, nga naglibut ug round taillights mga bugnaw. apan Subo kini mao lamang ang alang sa turismo bus.

Abang Bus Non Buh Billatransport Ingon nga mosunod:
Bus Non Buh Micro Bus Seat 20-27 USD. 1,200,000 / adlaw
Non Buh 40-54 Lingkoranan Bus Bus Big RP 1.800.000 / adlaw

Jogja interes Bus abang Nagtanyag billatransport? Tawga Karon!
Billatransport
Kay Pamalit og tiket Fleet O Reservations, Palihug Ayaw Usah pagpanuko sa Contact Us o lang kahibulong Mga Rates Price abang panon sa mga sakayan
Open Lunes hangtud Huwebes 09,00 buntag - Close Sa 16.00 Hapon
Hangtud Biyernes, Sabado Open 09,00 buntag - Close Sa 15:00 sa Hapon
TELEPONO: 0274 (831-9770) // SMS: 0852-9206-8350 / 0877-3933-3232
CALL CENTER SERVICES 24 ORAS: SMS / TLP / WhatsUp: 089-658-363-700
PIN BB: 298D3751
WeChat: billatransport83
KakaoTalk: barato nga sakyanan abang / 089658363700
Email: billatransport@yahoo.co.id
Address: JLN. Gedungkuning Jeruklegi RT 13 RW 35 WALAY 521A, Banguntapan, Bantul, Yogyakarta 55198,
SA SERBISYO BA O PAG-ALAGAD 24 ORAS PRICE IMPORMASYON PALIHUG NAGTAWAG CENTER: SMS / TLP / WhatsUp: 089-658-363-700

sewa bus jogja
sewa mobil jogja rental mobil jogja
Reference of = http://mimpibasahcom.blogspot.co.id/2015/10/jogja.html
http://mimpibasahcom.blogspot.com/2015/10/jogja.html
Translation of = http://www.akusukses.com/review-seo-kontes/sewa-bus-jogja-murah-pilih-saja-www-billatransport-com/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.